Sunday, November 11, 2018

Cristi ăl tânăr e în râcă cu Liviu ăl bătrân

Știam un banc spus la radio după 12 din noapte.
Unu individ merge la tribunal. Judecătorul îl întreabă:
- Ce vrei?
Individul răspunde:
- Apăi, domnule judecător, eu vreau să-mi schimb numele.
- Spune mai precis, omule! I-a zis judecîtorul.
- Apăi, domnule judecător, pe mine mă cheamă Gheorghe CĂCAT.
- Și cum vrei să te cheme, măi omule?
- Apăi, domnule judecător, vreau să mă cheme Marin CĂCAT.
- Păi cum așa, măi omule? Zise judecătorul.
- Apăi, domnule judecător, eu am un văr cam hoț și bețiv, care tot Gheorghe CĂCAT se cheamă și lumea ne confundă. D-aia vreau să-mi schimb numele, domnule judecător.
- Am înțeles, omule!
În cazul mai tânărului Cristian DRAGNEA, solicitarea ca mai bătrânul Liviu DRAGNEA să-și schimbe numele, este improbabilă și mai precis imposibilă. Ori el, tinerelul se va numi Cristian DĂNCILĂ, ori va conchide că nu are nume politic și se va resemna, exact cum am făcut eu.


(11 noiembrie 2018)

No comments:

Post a Comment