Thursday, November 22, 2018

Adevărurile lui Ilan LAUFER

Fiecare om are adevărul lui.
La un divorț, fiecare dintre soți își spune povestea lui.
Soțul are o poveste. Soția are o altă poveste. Poveștile celor doi sunt total diferite.
Așa este în viață. Fiecare dintre noi are adevărul lui. Vorbele nu au puterea imaginilor  și nici puterea filmului.
Ilan LAUFER a ținut o conferință de presă în seara de 21 noiembrie 2018.
El a spus multe, pe care le-a considerat adevărurile lui.
A avut audiență.  A avut mare audiență.
Ilan LAUFER este un tânăr politician român, de 35 de ani, care la 34 de ani a fost ministru. Acum se spun foarte multe despre Ilan LAUFER. Unii îl admiră, alții îl contestă.
Nu mă voi apuca acum să continui să discut despre Ilan LAUFER, ci despre un fost rector al ASE care a avut o ascensiune fulminantă și care la un moment dat apărea într-o poză în mijloc, flancat de Mihail GORBACIOV și Nicolae CEAUȘESCU. Cânt l-am întâlnit pe bunul meu prieten Fifi Înaripatul și i-am arătat poza mi-a dat o replică scurtă, care reflecta o realitate crudă a acelor vremuri. Mi-a zis ceva despre o pălărie prea mare. Nu mi-a fost clar, căci în acea poză erau trei personaje, iar el era prieten cu rectorul din mijloc.
Ilan LAUFER știe să cânte, știe să danseze și pe plajă sunt sigur că are admiratoare.


(22 noiembrie 2018)

No comments:

Post a Comment