Friday, October 12, 2018

Tratatul de economie contemporană al lui Ioan TOTU

Parcă era un nume predestinat: totul sau nimic. Despre Ioan TOTU am mai scris aici. El a coordonat  volumele unui Tratat de economie contemporană, planificat să apară în 4 volume.
Volumul 1 era destinat sistemului științelor economice.
Volumul 2 era destinat economiei naționale și mecanismelor economice.
Volumul 3 era destinat economiei naționale a RSR.
Volumul 4 era destinat economiei mondiale.
Prin poziția sa, Ioan TOTU a reușit să reunească foarte multe celebrități ale științelor economice, profesori universitari, cercetători, practicieni și politicieni, realizând o lucrare formatî din contribuții ce se întindeau pe câteva pagini fiecare și care includeau și nenumărate laude la adresa lui Nicolae CEAUȘESCU. Am cumpărat și eu volumul 1 crezând că am dat marea lovitură a vieții mele. N-a fost să fie.


















(13 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment