Monday, October 8, 2018

#ajunge

Pe toate posturile de televiziune au apărut textul:
Conducerea PNL a aruncat partidul într-o nouã aventură si către un nou eșec politic, care ne-a rupt de 70% din electoratul liberal. Conducerea PNL nu unește, ci dezbină. Nu modernizează, ci propune o politica retrogradă. #ajunge
preluat de pe contul de facebook al lui Alina GORGHIU. I s-au alăturat, exact cu același text Cătălin PREDOIU, Laura-Iuliana SCÂNTEI, Mihai VOICU, Cezar PREDA, Mara CALISTA și Adriana SĂFTOIU.
Înșiruirea aceasta conține foarte mulți perdanți de alegeri generale, la primării și tot așa.
I-am luat pe fiecare în parte și a rezultat că niciunul nu reprezintă o potențială locomotivă pentru partid. Se vede de la o poștă că au început luptele pentru poziții eligibile pe listele de europarlamentari, deși este mult prea devreme. Este adevărat că una înseamnă 8.000 de euro ca eurodeputat și cu totul altfel stau în buzunar cei 2.000 de euro de pa Parlamentul României. Mie îmi este milă de fiecare dintre ei luați separat și mă întreb ce caută Adriana SĂFTOIU în acea gloată, căci eu am considerat-o o femeie care știe management politic cu adevărat.
Întrebare: oare de ce Ludovic ORBAN zicea că luciștii nu sunt originali? A mai zis cineva, cândva, undeva, tot #ajunge?

(08 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment