Tuesday, October 23, 2018

365 împotriva României: Vlad ALEXANDRESCU un ministru prea guraliv

Nu știu ce hram poartă Vlad ALEXANDRESCU, dar ca ministru a fost atât de slab că-mi vine și acum să plâng. A făcut el chestia aia cu statueta și soluția aleasă este atât de proastă încât s-a compromis iremediabil. El a translatat ideea de la un popor bogat, cu mulți miliardari spre ai noștri care abia se târăsc și cei ce fac bani, cei mai mulți îi au din eaziune. L-am văzut de câteva ori pe acest Vlad ALEXANDRESCU vorbind și suficiența pe care o afișează mi-a creat o stare de discomfort pe care nu l-am mai resimțit de la cuvântările lui Nicolae CEAUȘESCU de la congresul 14, când am cumpărat un tort excelent ca să mă reconfortez și să aduc bucurie celor din jur care aveau în față o țuică de guturi excepțională. Și acum ca parlamentar, el, Vlad ALEXANDRESCU are niște atitudini bizare, încât mă întreb cum a ajuns acesta pe poziția de profesor universitar.


(23 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment