Monday, October 8, 2018

365 împotriva României: Laura-Iuliana SCÂNTEI, senatoarea fără idei strălucite

A fost o vreme când Laura-Iuliana SCÂNTEI, senatoare din partea PNL apărea pe la televiziuni. Cred că este de profesie avocată sau judecătoare sau procuroare sau ceva de genul, pentru că are un vocabular specializat, încât vorbește fără întrerupere și o săptămână, dar nu spune nimic sau nu înțeleg eu nimic. Nu am sesizat să fi venit la Tv cu o ideie constructivă, cu ceva de calitate, care să mă convingă că este o femeie specială, care merită să-i acord cele 10 sau 15 minute din viața mea pentru a o asculta ce zice. Văzând că o dată nu a zis ceva special, că nici a doua oară nu a zis, deja, când o vedeam anunțată, nu mai zăboveam și schimbam canalul. S-a întâmplat ca azi 08 octombrie să aud că și Laura-Iuliana SCÂNTEI este pucistă, că a făcut și a dres, dar mai ales că reproșează lui Ludovic ORBAN stilul autoritar și lipsa de dezbatere în partid. Îmi vine să mă tăvălesc pe jos auzind-o pe Laura-Iuliana SCÂNTEI spunând bazaconiile acelea, căci cred că și bietul ORBAN s-o fi săturat să-i asculte bazaconiile plictisitoare, goale de conținut și mai ales să-și piardă timpul fără rost. Așa că sunt sigur că Laura-Iuliana SCÂNTEI trăiește frustrarea că nu a performat și nu a mai fost trimisă pe la televiziuni, iar în 2020 la alegeri mă cam îndoiesc că este ea vreo locomotivă de partid la Iași, pentru a mai fi pe liste. Sau poate se viseaqză pe listele din 2019 de la Parlamentul European pe poziție eligibilă. Dacă ORBAN are în vedere o listă cu 50 de candidați s-o pună și pe Laura-Iuliana SCÂNTEI pe poziția 77, căci la 1877 țărișoara noastră și-a cucerit independența.

(08 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment