Wednesday, October 24, 2018

365 împotriva României: Daniel BUDA un pdlist convertit la liberali peste noapte

Daniel BUDA are nume predestinat. Este un clujean care vorbește la fel de rapid precum Emil BOC. L-am auzit vorbind pe când era deputat și nu mi-a plăcut. Forța lucrurile și nu avea argumente solide. Doar încerca să facă din alb negru și invers, cu orice preț. Acum eeste europarlamentar, o pălărie mult prea mare pentru căpșorul lui. De profesie avocat mi se pare, el are ingredientele de a vorbi fără rost ore în șir fără a spune nimic. Tocmai de aceea el este apreciat ca politician. Nu am văzut să fi zis acest Daniel BUDA că a propus o lege care se adresează mulțimii și care va aduce lapte și miere. Este doar o goarnă de partid care dacă va fi pusă să facă ceva concret va fi extrem de modest.
Mă și mir că a ajuns pe liste de europarlamentar, dar acum în 2019 cu siguranță nu va mai fi, căci nu a dat din clanță așa cum o făcea pentru uzul intern al votanților. Nici nu ar fi avut ce zice, că acolo în grupul opoțziției sunt alții cu mult mai vocali, iar pe Monica MACOVEI nu o întrece nimeni, chiar dacă Daniel BUDA are tirajul unei mitraliere.

(25 octombrie 2018)

No comments:

Post a Comment