Saturday, September 1, 2018

Am văzut o femeie foarte, foarte proastă

N-am văzut până ieri o femeie foarte, foarte proastă. Nu credeam că există așa ceva și am și eu o anumită vârtă. Dar iată, că ieri am văzut. Cineva mi-a trișis un clip pe care l-am vizionat. Nu comentez decât că:
- avea un copil pe bancheta din față,
- nu era asigurat în niciun fel copilașul,
- a condus cu maximă neglijență, 
- cu certitudine că se gândea altundeva,
- cu un copilaș în mașină faci ochii mari.
Acel copilaș s-a născut a doua oară, când a fost ridicat de jos de acel străin, căci șansa lui a fost 1 la 1.000.000.000, din moment ce mașina aceea imensă a făcut o mișcare circulară pe loc, iar punctele de intersecție ale copilașului cu bolidul au avut probabilitate de contact foarte mare. Ce noroc pe copilaș!
Oastfel de femeie ar trebui dusă la pușcărie. Legile noastre sunt aberante și nu ocrotesc sub nicio formă copilașii sub 5 anișori, care sunt lăsați în mod criminal la mâna unor adulți care se dovedesc a fi iresponsabili, violenți, neglijenți și iau hotărâri care nu duc la dezvoltarea copilașilor, chiar punându-le viața în pericol, așa cum s-a întâmplat în acel clip.



(01 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment