Wednesday, September 26, 2018

365 împotriva României: Paul un prinț cu implicări ușor ilegale

Și-a zis  prințul Paul de România și apărea pe sticlă în interviuri cu o limbă română având carențele pe care și româna vorbită prin anii de început ai ultimului deceniu din secolul al XX-lea o vorbea și Margareta, actualmente custode al coroanei. Venirea aici a soției lui Paul a fost o pată de culoare, dar mi-a plăcut că ea cânta cu o voce puternic, aducându-mi aminte de Maria TĂNASE. N-am băgat de seamă mișcările lui Paul de a se apropia de familia BĂSESCU și am crezul că chiar fostul prezident tinde spre sângele albastru. 
Când prin anul 2017 am văzut pe prinț că este prin tribunale și pe la parchet, deja m-am luminat și mi-am dat seama că aritmetica s-a zdruncinat. Leșinul acestuia și lacrimile consoartei sale mi s-au părut că fac parte dintr-un scenariu dâmbovițean și nu respectă reguli ale bărbăției și ale demnității. Unii vorbeau de tertipuri, dar mi s-au părut răutăți. De mult timp nu am mai auzit nimic despre niciunul dintre cei din familia lui Paul. Nu știu dacă va merge la Sinaia la nunta lui Nicolae, alt bătut de soartă, căci este vorba de o familie cu extrem de multe nefericiri și neclarități istorice.

(26 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment