Wednesday, September 19, 2018

365 împotriva României: Paul STĂNESCU un fel de BRUTUS al lui DRAGNEA

Istoria se repetă, zic unii. N-am crezut până nu am crezut, până nu am văzut. Am zis undeva că Liviu DRAGNEA nu a avut mână bună. Un manager adevărat știe să-și aleagă colaboratorii și nu-i alege dintre:
- proști,
- troglodiți,
- mincinoși,
- lăudăroși,
- inactivi,
- libidinoși,
- lași,
- fricoși,
- nerealiști,
- leneși,
- adormiți,
- nevolnici,
- aiuriți,
- lingăi,
- otrepe.
Dacă nu este în stare să aleagă coloaboratori niște indivizi de calitate, puternici, eficienți și mai ales deștepți, s-o lase baltă, căci în timp, va trage toate ponoasele posibile și imposibile. Este exact ceea ce i se întâmplă lui Liviu DRAGNEA acum. Culege roadele recoltelor pe care le-a semănat.
Nici nu a avut altă soluție sărăcuțul de el, pentru că de frică să lucreze cu tipi foarte deștepți s-a înconjurat de inși care nu aveau acele calități dintre care cinstea, loialitatea, punctualitatea, ar trebui să fie pe primul plan. Eu l-am văzut pe Paul STĂNESCU, una din creațiile lui Liviu DRAGNEA, în câteva rânduri și mi-am dat seama că este un om ascuns. S-a dovedit că așa este și mi-am adus aminte de colegul meu CICERO, vorba lui Valerică ZGONEA care era coleg cu Mihai VITEAZUL, care CICERO, după ce a fost înjunghiat mișelește, a mai găsit putere să-i zică unuia dintre atacatori:
- Et tu, Brute?
Nu cred că Liviu DRAGNEA îi va zice lui STĂNESCU:
- Et tu, Paul?
Și aceasta din simplul motiv că Liviu DRAGNEA nu știe atât de bine limba latină, căci dialogurile cu mult mai tânăra sa iubită le poartă din câte am auzit în sanscrita veche.

PS: nu-mi amintesc un proiect efectiv gestionat de Paul STĂNESCU să fie implementat și să și funcționeze pentru a i se vedea roadele, cum că s-a întâmplat ceva.


(20 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment