Monday, September 17, 2018

365 împotriva României: Nicolae ROBU bărbatul cu părul ca pana corbului

Nicolae ROBU se laudă că a intrat direct în PNL fără a fi fost membru al vreunui alt partid nici înaintde de 1989 și nici până la intrarea în PNL. Este foarte frumos din partea lui. În 1989 Nicolae ROBU era un tânăr de 34 de ani și am mari dubii că Nicolae ROBU a fost angajat cu carte de muncă în învățământul superior înainte de 1989, căci condiția de start al oricărui dialog pentru a fi primit dosarul de concurs era să fi membru de partid. În plus, în merioada de după 1980 când el a terminat facultatea nu se făceau angajări de niciun fel în învățământul superior, nici cu dosar de membru pcr și nici fără dosar.
În anul 2021 orașul Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană și mă așteptam ca Nicolae ROBU să se zbuciume să facă lucruri mărețe, exact așa cum a făcut Klaus IOHANNIS în Sibiu cu mulți ani înaintea sa, pentru a face acel oraș să arate chiar ca o Capitală Culturală Europeană. L-am trecut aici pe Nicolae ROBU pentru faptul că anunțul a fost făcut de un an și în Timișoara nu se mișcă lucrurile, încât vizitând Oradea și Alba Iulia, mă întreb cum aceste două orașe nu au primit și ele dreptul de a organiza manifestări încă de pe acum specifice capitalelor culturale.
Cândva l-am întâlnit pe Nicolae ROBU la o conferință. Îi place să se audă vorbind. Faptul că a schimbat prin Timișoara și zona numită de timișoreni ironic Piața Roșie, arată că bilele acelea care au făcut imposibilă trecerea tramvaiului în curbă, nu sunt întâmplătoare.
(17 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment