Tuesday, September 4, 2018

365 împotriva României: Corina ȘUTEU și un ceva aiuritor

Mare este grădina Ta, Doamne! E mare rău, Doamne! De aceea nici nu mă mir că pe acolo apar tot felul de forme de viață, pe care uneori nu le înțelegem suficient. Despre Corina ȘUTEU nu am știut nimic până nu am văzut pe un post Tv una din producțiile sale, căci creație nu am cum s-o numesc. Nici nu vreau să descriu acea plăsmuire, căci mă așteptam ca o femeie trecută de 50 de ani să aibă și ea operă, să fi văzut expoziții prin București cu creații cap-coadă făcute de ea, ceea ce n-am avut șansa să mi se întâmple. Eu încă mai cred că mă pricept un pic și la pictură și la sculptură. Nu am pretenția să văd un Henry MOORE cu fustă sau un Amadeo MODIGLIANI cu minijup aici pe Dâmbovița, dar când ți se oferă o șansă, am pretenția să fie jucată, ceea ce nu s-a întâmplat, zic eu cu Corina ȘUTEU. Eu sunt un tip răbdător și vreau de la tânăra generație care la Revoluție avea undeva peste 20 de ani, să fie și mai activă și mai originală, din moment ce nu mai este încorsetată în dogme bolșevice, așa cum a fost generația mea. De când nu mai este ministreasă, nu am mai auzit nimic despre Corina ȘUTEU, ceea ce înseamnă că acum crează și pregătește marea lovitură pentru a intra în conștiința noastră, cei setoși de valori autentice. dar trebuie să facă altceva decât a prelua jucării roz de plastic, pe care asemeni unor olari neinspirați să scrijelească oarece.


(04 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment