Monday, September 24, 2018

365 împotriva României: Cezar OUATU cel care a crescut în Italia

Cezar OUATU este cel care a făcut furori la X FACTOR Marea Britanie săptămâna trecută, cântând celebra arie din opera Turandot de Giuseppe VERDI, Nessun Dorma. La intrarea în scenă și chiar în dialogul cu juriul, Cezar OUATU a zis că el a crescut în Italia. Când eu am zis că am crescut în Pitești, mă gândesc că mi-am petrecut copilăria, adică cei șapte ani, la Pitești. Dacă fac un calcul sumar, rezultă că solistul Cezar OUATU s-a născut la 18 februarie 1980, deci are 38 de ani. El a terminat liceul în Ploiești în anul 2004. El a spus că a stat în Italia 18 ani. Dacă aș fi avut date mai multe aș fi tras o concluzie. Oricum, m-a impresionat neplăcut acest Cezar OUATU care zice acum că are dublă cetățenie, că a crescut în Italia, dar la X FACTOR a plecat din Ploiești. Eu știu ce înseamnă să spui în lumea coivilizată că ești din România. Până și în Bulgaria oamenii se uită chiorâș.
Nu mi-a plăcut și cred că toată lumea a văzut ceea ce am văzut și eu și degeaba încearcă bietul Cezar OUATU să dreagă busuiocul, căci porumbelul i-a zburat. Oricum, la 38 de ani, dacă chiar era foarte bun în ceea ce făcea, era acum pe marile scene ale lumii, că nu plouă cu contraaltțiști. Ceea ce nu s-a întâmplat.  Cred că Cezar OUATU își dă seama că transferul de notorietate nu strică nimănui, iar el  folosește procedeul la greu.


(24 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment