Tuesday, September 4, 2018

365 împotriva României: Augustin JIANU lipsit de orientare în timp și spațiu

Un bărbat născut în anul 1986 are 32 deci este un bărbat nu tânăr, ci foarte tânăr. Mă așteptam că lucrând în IT&C acest Augustin JIANU este un tip cu un IQ foarte ridicat și cu capacitate de orientare foarte bună. Ceea ce nu s-a întâmplat.
La început am crezut că în sfârșit, există un cineva mai înalt decât Klaus IOHANNIS. Când am întrebat despre Augustin JIANU unii din ICI tăceau, ceea  e însemna că ceva era în neregulă, dar am stat de vorbă și cu oameni care veneau din zona cybersecurity și aceștia era entuziasmați de evoluția sa rapidă și fulminantă. La 32 de ani să ajungi undeva în vârf într-o zonă de mare interes nu e treabă ușoară. Mă așteptam să găsesc numele său pe articole în reviste de specialitate, dar în acel CV pus în mediul virtual nu există nicio referire în acest sens. Nu rezultă că a făcut masterat, nu rezultă că a făcut doctorat. Nu am găsit eu și îmi cer scuze că sunt ignorant dacă adevărul este altul. Articolul nu este scris pentru a arăta că Augustin JIANU are sau nu are doctorat, ci doar pentru situația penibilă în care s-a pus atunci când a rămas alături de Sorin GRINDEANU și Victor PONTA să apere o cauză pierdută. Bietul Augustin JIANU! Istoria va consemna în dreptul numelui său acest moment delicat, lipsit de inspirație, căci el se lipea de treecut, căci PONTA reprezenta trecutul, fiind un politician epuizat, iar GRINDEANU nu trecuse testu de eficiență, fiind prins în mreje nevăzute.


(04 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment