Wednesday, September 26, 2018

365 împotriva României: Adrian ȚUȚUIANU cândva era deschizător de drumuri

Dacă a fost cineva despre care mi-am schimbat vreodată părerea în rău, acesta este Adrian ȚUȚUIANU. Am toate motivele să fac acest lucru pentru că:
- începuse promițător în funcția de la Parlament și a lăsat-o pe tânjeală,
- când a fost ministru nu a fost strălucitor,
- în aparițiile de la televizor a tot scăldat-o, nefiind ferm,
- s-a pus să se alăture lui FIREA care în doi ani n-a făcut nimic la primărie în afară de a se văita.
Adrian ȚUȚUIANU ca șef de organizație de partid la județ trebuia să aibă un pic de orientare. A se lipi de ideile unei persoane care doi ani nu a făcut nimic măreț în afară de niște șușe penibile, este un semn rău, ceea ce mă duce prin tranzitivitate la ideia că nici el nu prea face lucruri în județul lui. Adrian ȚUȚUIANU a dat semn de infantilism politic, pentru că se zice că stai cu deștepți te deștepți, stai cu proști te prostești. Asocierea cu un fost premier care a fost dat jos tocmai pentru contraperformanță, înseamnă o alegere proastă. Eu nu știu cât de bun este Adrian ȚUȚUIANU, dar proverbul care zice că spune-mi cu cine te împrietenești ca să spun cine ești, funcționează al naibii de bine la români. TUDOSE n-a început un milimetru de autostradă, FIREA nu are la activ asfaltări de străzi cu pămând din București, mai de la periferie, unde când plouă nici tancul nu pătrunde.
Ce păcat că Adrian ȚUȚUIANU nu a dovedit că este bărbat de stat.


(26 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment