Saturday, September 1, 2018

365 împotriva României: Adrian CIOROIANU salută regele cu good point

Întodeauna când văd câte un ins care caută în mod ostentativ să iasă în față, mă gândesc că un om serios stă în pătrățelul lui, studiază, este temeinic și deschide gura cu zgârcenie. Aparițiile lui Adrian CIOROIANU erau,
- prea dese,
- oarecare,
- plicticoase,
- generale,
- insistente,
- forțate.
Am văzut în viața mea multă lume, dar cel mai prost m-au impresionat toți cei care chiar cred că orice li se potrivește și-și pierd simțul măsurii, plasându-se exact în zone care nu li se potrivesc, făcându-i:
- ridicoli,
- banali,
- penibili,
- agasanți,
- nepotriviți.
 Ca să ajungă ministru de externe al României, a fost o mare performanță pentru Adrian CIOROIANU în plan personal, deși chestia cu diplomația mă cam îndoiesc eu să-i fi fost familiară. Să stea ăn același rând cu Vasile ALECSANDI, Mihail KOGĂLNICEANU, Ion C. BRĂTIANU, Ion I. C. BRĂTIANU, Duiliu ZAMFIRESCU, Nicolae TITULESCU, Gheorghe TĂTĂTĂSCU, Corneliu MĂNESCU, George MACOVESCU, Andrei ȘTEFAN, Mircea GEOANĂ, Teodor MELEȘCANU, mi se pare o exagerare, căci ca diplomat în niciun caz nu trebuia să-i facă good point regelui Ioan CARLOS al Spaniei, de parcă ar fi fost un coleg de breaslă din Universitate. Ca producător de filme Tv este bunicel, deși dacă ar asculta de sfaturile unui profesionist n-ar pune în paralel două coperte de la TIMES cu două femei care erau pe poziții total diferite din toate punctele de vedere. Mi se pare incorect să fie asociat numele Nadiei COMĂNECI cea mai mare gimnastă a tuturor timpurilor cu cel al Anei PAUKER femeia politruc, doar pentru că au fost pe copertele acelei reviste, deși acolo s-au mai aflat Regina Maria, CAROL al II-lea, regele MIHAI I și Nicolae CEAUȘESCU.
Despre alte episoade nu scriu, că în cărțile de istorie sunt lucruri cu mult mai interesante decât în emisiunile legate de numele lui Adrian CIOROIANU.

(01 septembrie 2018)

No comments:

Post a Comment