Wednesday, August 15, 2018

365 împotriva României: Victor CIORBEA vânător fără pușcă, dar cu trofee

Despre Victor CIORBEA nu am deloc o părere bună. Îmi argumentez această poziționare doar privind spre ceea ce a făcut acest Victor CIORBEA sau mai precis, nu a făcut.
Victor CIORBEA a fost șeful Confederației Sindicatelor Democratice din România Frăția.
Victor CIORBEA a fost primarul general al Capitalei.
Victor CIORBEA a fost prim ministru al României din partea CDR.
Victor CIORBEA a fost președintele PNȚCD.
Victor CIORBEA a fost senator PNL în 2012 - 2014.
Victor CIORBEA este din 15 mai 2015 Avocat al Poporului.
Se vede că Victor CIORBEA este un politician care a știut să supraviețuiască cu succes regimurilor deși prea multe nu a făcut pentru că are:
- o vorbă bolovănoasă,
- un stil de muncă greoi,
- o gândire ocolitoare,
- arta avocățească.
Nu-mi amintesc să fi avut rezultate notabile. Știu doar că în competiția cu Ilie NĂSTASE a reușit performanța să-l năucească pe marele tenisman cu întrebarea aceea legată de sinucigașii din București. A fost mai surprinzătoare decât întrebarea pusă de CONSTANTINESCU lui ILIESCU dacă crede în Dumnezeu.
L-am trecut aici pe Victor CIORBEA doar din motivul că pe vremuri când apărea el pe la televiziuni și mințea cu starea sa de doctorand perpetuu, am intervenit și i-am reamintit că stagiul doctoral are durată limitată și el s-a enervat ironizându-mă cu tonalitatea pe care mi-a zis profesor universitar. Acest nefericit care nu a fost în stare să facă o teză de doctorat și mai ales să ducă țara într-o direcție bună, venea cu un tupeu nemăsurat și cu o obrăznicie de politician primitiv, să mă ironizeze pe mine, doar pentru faptul că-i arătam că folosește termenul de doctorand în mod neadecvat și atât. Acum cred că l-a enervat până și pe calmul Klaus IOHANNIS cu poziționările sale vădit orientate spre putere, dar așa cum știe spre ce să se îndrepte, Victor CIORBEA își va păstra perenitatea pe poziții călduțe, așa cum stă bine oricărui politician mioritic care nu are o meserie din care să trăiască.

(15 august 2018)


No comments:

Post a Comment