Saturday, August 4, 2018

365 împotriva României: Rodica CULCER un ostaș credincios dar neprofesionist

Nici nu mă interesează când s-a născut această Rodica CULCER, ce școli a făcut, prin ce onegheuri a fost, dar concluzia la care am ajuns este că ea a fost un ostaș credincios, fără stagiu militar complet satisfăcut, care a executat ordine, fără a o face ca un profesionist adevărat. Rodica CULCER a fost pusă de știm noi cine, să conducă bucătătia știrilor. Special nu am spus departament, ci bucătătri, căci Rodica CULCER s-a comportant ca o bucătărească de pe vremuri de la cantina studențească, persoană care dorea să te convingă că gâtul de pasăre este mai bun  decât pulpa de masăre în friptura cu piure de cartofi.
Persoana, la fiecare apariție arăta că:
- nu știe meserie, 
- are vocabular extrem de limitat,
- nu este convingătoare,
- este neîngrijită la cum arată,
- improvizează banalități,
- nu știe să justifice ceea ce face.
Nu vreau să zic nicio vorbă de filmul cu mita cu caltaboșii pentru că a avut o regie foarte slabă, lucru de care doar Rodica CULCER este responsabilă, că tărășenia s-a produs în curtea ei. Faptul că Rodica CULCER a fost dată afară de pe poziția pe care trona nejustificat, nu a fost un act de dreptate, ci pur și simplu, ne-a scăpat pe noi cei de dincoace de sticclă să nu mai suportăm supliciul produs de o persoană pentru care cel puțin eu, nu aveam nicio considerație. Mie nu-mi trebuie să ascult repertoriul lăutarului în drum. Eu mă uit doar cum pune arcușul pe vioară și îl angajez să-mi cânte la nuntă sau nu-l angajez. De cum am văzut-o pe Rodica CULCER prima dată, de la primele cuvinte rostite, i-am dat nota 2 și cu nota 2 a rămas, chiar plecarea ei a fost de nota 2. Ea a tras cu vreo 25 de ani în urmă calitatea emisiunilor de știri, căci a instaurat fragmentarismul, incompletitudinea și manipularea grosieră, fără știință de carte, lucru care după anul 2000 devine ridicol și periculos.

(04 august 2018)

No comments:

Post a Comment