Monday, August 6, 2018

365 împotriva României: Radu MAZĂRE în uniformă de ofițer hitlerist

Prin vara lui 2009 când Radu MAZĂRE era pe cai mari, acesta s-a crezut și manechin și a defilat pe podium îmbrăcat în uniformă de general al armatei lui Adolf HITLER, crezând că este de bon ton să se etaleze el ca mascul recunoscut în urbea de pe la malul Mării Negre. Pe mine nu mă interesează că Radu MAZĂRE a defilat. Dar este absolut reprobabil amestecarea fiului său în toată această mizerie, prin echiparea acestuia într-o uniformă de ordonanță militară a aceluiași regim odios.
Politicienii în indecența lor funciarăși în lăcomia lor nemăsurată fac ce fac și-și amestecă fiii și fiicele în activități mizerabile, ducându-i spre situații în care își ratează viitorul.
Abia acum se vede adevărata față a lui Radu MAZĂRE, cel fugar prin Madagascar, care ca primar de Constanța nu a găsit soluție să repare Cazinoul, lucru care mi se pare a fi cel mai mare rău pe care acesta l-a făcut. Nu am zis nimic despre desmățul cu festivalurile braziliene de la Mamaia, cu transformarea acestei stațiuni într-un fel de bordel al Europei, unde cluburile de noapte atrag turiștii de o noapte și unde nimeni nu știe cu adevărat ce se întâmplă, deși inițial se dorea ca aceasta fă fie un fel de Las Vegas. Dar la noi se merge după principiul unde dai și unde crapă, căci zona gri este atotcuprinzătoare și lucrurile nevăzute sunt cele esențiale. Acolo unde se bea șampanie de 40.000 euro sticla, cu siguranță sunt și lucruri bizare, căci nu vine nimeni doar să bea șampanie foarte scumpă adusă cu roaba  în focuri de artificii. Aici nu am suflat o vorbă despre coruăție, căci nu am dovezi și lucrurile sunt către o altă direcție îndreptate, căci banii care se mișcă în jucăria clădită de Radu MAZĂRE nu sunt puțini, nu sunt vizibili și nu sunt taxați de stat. Eu nu l-am apreciat pe Radu MAZĂRE că a introdus acea barieră cu taxă în Mamaia, cu o ambiguitate de informare care făcea ca 90% dintre turiști să o plătească de două ori până se dumireau că hotelul lor este în direcția opusă celei pentru care plătiseră biletul și teebuiau să iasă pentru a reintra plătind din noi pentru direcția bună. Rahat. La așa costum de manechin, așa barieră!



(06 august 2018)

No comments:

Post a Comment