Saturday, August 11, 2018

365 împotriva României: Ovidiu GROSU și explicațiile sale îngrozitoare

Rar mi s-a dat să aud un om spunând lucruri atât de îngrozitoare. Mult timp nu am crezut că o minte are capacitatea să născocească asemenea grozăvii, căci doar cititnd din cărți, lucrurile sunt trecute prin filtrele autorilor, iar fotografiile deși redau realitatea, o fac parția. De aceea am vizitat lagăre de concentrare, să văd cu ochii mei de ce a fost în stare nazismul german. Am vizitat lagărele de la Bukenwald, Dachau și Auschwitz. Ca să vină acum în anul 2018 un ins să vorbească despre flăcări, sânge și gloanțe trase în capetele unor oameni, deja aceasta întrece orice limită a raționalului și trebuie luate măsurile care se impun spre a elimina riscul producerii unor astfel de atrocități.
Eu nu știu ce vârstă are Ovidiu GROSU.
Eu nu știu câtă carte are Ovidiu GROSU.
Eu nu știu ce meserie are Ovidiu GROSU.
Eu nu știu dacă este însurat Ovidiu GROSU.
Eu nu știu dacă are copii Ovidiu GROSU.
Știu însă, că România este patria mea.
Știu însă, că eu vreau să trăiesc liber în România.
Știu însă, că eu vreau să miuncesc aici în România.
Știu însă, că vreau ca România să fie o țară prosperă.
Dacă Ovidiu GROSU vrea flăcări, sânge și gloanțe, nu este numai problema lui, ci este problema celor care trebuie să stopeze urgent asrfel de atitudini, căci riscurile ca Ovidiu GROSU să facă prozeliți nu sunt nule, știut fiind faptul că tinerii sunt ușor influențabili, manipulabili și dresați să meargă spre o direcție care nu este a lor, așa cum deja au fost cazuri cu tineri de la noi, care au contactat mișcări teroriste din țările orientale și care au aderat deja la acele mișcări. Trebuie știut cu precizie că Ovidiu GROSU nu este fiul nimănui, căci inocularea acestei doctrine de un extremism și de o violență duse la cotele cele de mai teribile nu s-a produs în iulie 2018, ci este de lungă durată, căci el nu fierbe în suc propriu. Dacă a ajuns să apară pe rețele de socializare, el are concepte bine clarificate, are o strategie și stăpânește detalii nebănuite de a-și pune planurile în aplicare dacă nu este oprit la timp. Ovidiu GROSU nu este un constructor, nu este un critic și nici nu este un teoretician. El este o persoană gata de acțiune, convins că principiile sale trebuie transpuse în viață. Nu mai este timp, ci trebuie oprit din răspândirea și aplicarea acestor idei , teribile, nocive și contraproductive. El este un bărbat matur, are studii de drept și un masterat, deci nu vorbește ca un amator oarecare.

(11 august 2018)

No comments:

Post a Comment