Saturday, August 25, 2018

365 împotriva României: Leonte RĂUTU rectorul de la Fane BABANU

Prin mafie am aflat că Leonte RĂUTU a avut și el niște favoriți, pe care i-a propulsat cu viteza luminii. Unul pe care l-am cunoscut și eu a devenit profesor universitar la 28 de ani, căci publicase niște cărți înțesate cu citate din Gheorghe GEORGHIU-DEJ în care făcea praf pe niște tipi reprezentanți ai culturii burgheze decadente, în putrefacție. I-am arătat peste ani opera și s-a șocat. Se rușinase deja de prostiile pe care le scrisese.
Dar să revin la Leonte RĂUTU, care era rector la Academia Ștefan GHEORGHIU, care avea sediul la LEU, adică la o statuie cu un leu, animal nu monedă.
Scriu despre acest Leonte RĂUTU pentru că la Academia Ștefan GHEORGHIU s-au cultivat politrucii care și după Revoluția din 1989 au ocupat locurile din față., dar niciunul nu recunoaște să fi făcut cursurile pe acolo.
Când am fost la un examen de ocupare a unui post de asistent universitar la facultatea de Jurnalism care era taman în clădirea defunctei Academii Ștefan GHEORGHIU, era scoase pe holuri producțiile absolvenților, printre care am regăsit tot felul de gunoaie care se dau azi exponenții democrației pure. În lucrările lor practicau prostituția rafinată, dusă la cele mai abjecte extreme, căci în acele lucrări erau peste 50% citate din tovarășul, textele de completare erau cele care arătau declarativ cât de grozave sunt tezele enunțate în niște fraze stupide, ale cârmaciului.
Toată decăderea s-a datorat lui Leonte RĂUTU căci el ținea frâiele foarte strâns în mâini și pentru nimic în lume nu ar fi lăsat să scape nici cea mai mică undă de liberalism sau de preluare de idei din politologia modernă, nedogmatică din spațiul nostru cel mioritic.
Era și un banc despre un student care a căzut la Academia Ștefan GHEORGHIU. Era întrebarea care dădea spre examene. Dar de fapt se recunoștea că acolo căzuse un student la cantină cu tava căci se împiedicase. În rest, acolo ploua cu note de 9 și de 10. Dar notele de 9 erau flori rare, căci politrucii erau mai mult ca perfecți, aveau note de 10. Rețin că l-am întâlnit pe un tip care terminase penultimul în seria lui. Mi-a râs în nas căci era deja doctor în științe politice la Ștegan GHEORGHIU. Eu trudeam de vreo 5 ani într-un stagiu doctoral. M-am rușinat și m-am declarat învins.
Fane BABANU i se zicea lui  Ștefan GHEORGHIU, nu știu de ce, dar așa i se zicea.


(25 august 2018)

No comments:

Post a Comment