Monday, August 20, 2018

365 împotriva României: Ilie SÂRBU e același din bancul cu vânătoarea

Legenda zice că se făcuse o vânătoare. Tot legenda zice că era un moment de acalmie. Dintr-o parte se aude o voce care zice:
- Hai, băi, nu mai trageți o dată, băi, în moiul ceu?
S-a auzit o ămpușcătură, iar glonțul merse drept acolo. Și legenda mai zice și alte chestii.
Eu am lucrat în mediul academic și am văzut cum se construiesc dinastiile în universități.
X e tânăr asistent.
X se însoară cu o tipă, Y.
Y vine și ea prin concurs lângă X.
X și Y fac pe copilul Z.
Copilul Z devine asistentul lui X sau /și a lui Y.
Z de însoară cu W care musai trebuie să ajungă colegă cu Z și ajunge.
Dacă W este fiica lui V și a lui U, colegi cu X...
Vreți nume? Le am.
Dar nu aici doream să ajung.
Ilie SÂRBU are o fiică, Daciana.
Daciana este căsătorită cu Victor Viorel Ponta.
Ilie, daciana și Victor au fost la un moment dat toți în PSD și nu oricum.
Ilie SÂRBU a fost mare în PSD.
Victor Viorel PONTA a fost la un moment dat președintele PSD și premier.
Daciana SÂRBU este europarlamentar de PSD din vremea când soțul ei era președintele PSD așa cum și doamna lui Crin ANTONESCU pe când acesta era președinte PNL a devenit tot europarlamentar.
Pe Ilie SÂRBU l-am inclus aici nu pentru ginere și nici pentru fiică. L-am inclus că s-a lăudat că el a făcut acea construcție monstruoasă din 2012 când PDL și PSD și-au dat mâna să guverneze, de plângeau PDLiștii adevărați cu lacrimi de crocodil, considerându-se trădați. Am văzut un film: în pat cu dușmanul. Cam așa a fost și acea construcție. Se vedea că Ilie SÂRBU nu avea noțiuni elementare de management politic, crezând că un stângaci va arunca vreodată o piatră cu dreapta. Ceea ce Traian BĂSESCU a făcut cu soluția imorală, tot așa se petreceau lucrurile și cu PSD. Acum, noua conducere a PSD l-a trecut undeva într-un plan secund pe Ilie SÂRBU, care din punctul meu de vedere nu a fost un talent politic prin ceea ce a făcut, adică mai mult nu a făcut.

No comments:

Post a Comment