Monday, August 6, 2018

365 împotriva României: Gabriel BERCA cel arogant și cel incorect

Aparițiile lui Gabriel BERCA la televizor erau momente de liniște specifică teatrului absurd, căci acest Gabriel BERCA făcea pe fecioara neprihănită, aruncând săgeți către toți cei din platou de pe pozițiile omului fără pată. Eu știu că oamenii au și părțile lor întunecate, drept care este decent să stea în pătrățelele lor. Acest Gabriel BERCA la fiecare apariție tv se dădea în bărci și părea o ființă superioară, care le vorbea de sus, fosrte de sus tuturor celor cu care el intra în dialog. Chiar felul în care ținea capul, ceva mai ridicat, mă făcea să-l bănuiesc de unele minusuri în ceea ce privește abordările față de ceilalți oameni. Când am auzit că a fost săltat, am ajuns la concluzia că eu am un al VI-lea simț care îmi spune câtn să fiu și când să nu fiu circumspect. Îl bănuiam eu pe Gabriel BERCA că este un tip ascuns, care vrea să pareze marile adevăruri neconvenabile lui tocmai prin acea morgă afișată și cultivată cu asiduitate.
L-am inclus și pe el în cohorta celor 365 de inși care au avut poziționări potrivnice țării lui, căci el mi-a afișat o nouă tipologie de personaj, care se uită la tine, zâmbește, dar care simultan a și găsit 100 de chestii care să te facă să ajungi în sapă de lemn pentru totdeauna.

(06 aufust 2018)

No comments:

Post a Comment