Saturday, August 11, 2018

365 împotriva României: Daniel FUNERIU ca dezamăgire măsurată în pixeli

Am așteptat să vină de afară specialiști cu înaltă calificare și să facă praf pe toți cei care-și dau aere de Dâmbovișa în tot felul de domenii, dar care luați la scuturat, fac doar praf. Când am auzit că la învățământ este adus Daniel FUNERIU, m-am bucurat. Îl recomandau multe elemente, dar în principal teza sa de doctorat coordonată de un laureat de premiu NOBEL. Mai erau și niște articole, e drept în colaborare, la mari reviste. Credeam că va sparge avioane cu ciocane de lemn, cum se zicea la mine în mahalaua copilăriei mele.
În realitate, Daniel FUNERIU m-a dezamăgit din multe puncte de vedere, mai ales că el s-a implicat în detalii de execuție, de care era absolut străin, el dorindu-se să iasă în față ca mare manager pe chestii care în niciun caz nu sunt ale unui ministru, căci nu presa definește un ministru și nici jurnașiștii nu-l crează sau îl desființează.
L-am trecut aici pe Daniel FUNERIU căci a confundat 4 ani nivelurile de management, fiind când în vârf ca ministru, când un simplu funcționar din minister care face aduunări și alcătuiește liste. 
Nu am scris aici despre explicația dată la OTV care a devenit legendară cu pixelul albastru și nici despre greșelile sale gramaticale, căci nu vreau eu acum să-l dau jos de pe soclul unde nici nu a fost pus acest Daniel FUNERIU, despre care chiar avusesem o părere foarte bună, în raport cu modul în care se fac guvernele în Chile, folosindu-se numai li numai specialiști de top.

(11 august 2018)

No comments:

Post a Comment