Thursday, August 30, 2018

365 împotriva României: Daniel FENECHIU și negarea în cascadă

                                                               “A trebuit să moară oameni ca să schimbăm Guvernul ăsta
                                                                                                              Klaus IOHANNIS, 1 noiembrie 2015


N-am știut până ieri când m-am informat mai atent, că Daniel Cătălin FENECHIU PNList acum, a fost la origini în PP-DD. La el funcționează proverbul: spune-mi cu cine te unești, ca să spun cine ești. Până ieri 29 august 2018 la emisiunea Punctul de întâlnire a lui Radu TUDOR aveam o impresie excelentă despre Daniel Cătălin FENECHIU. Din ântâmplare am văzut câteva fragmente din emisiune pe internet și era subiectul cu pesta porcină. Cu mulți ani în urmă am cunoscut un PRMist care la orice problemă lua cuvântul. Tot așa era un profesor de economie politică parașutat de la Academia Ștefan GHEORGHIU în ASE că-i plecase o rudă și de câte ori era vreo adunare, se simțea obligat să ia cuvântul și să zică și el ceva. Se vorbea despre fier vechi, acela vorbea 10  minute despre fiare vechi. Banalități și generalități, dar vorbea. Altă dată se vorbea despre poezia americană din secolul trecut, el lua cuvâmtul și vorbea 10 minute despre acea poezie, fără a fi concret cu ceva.. Erau stupizenii, dar umpleau cele 10 minute. Mă mira că număram de cel puțin 15 ori când zicea că fenomenul se dezvoltă fie într-un sens, fie în celălalt sens. Aseară, intervențiile aiuritoare ale lui Daniel Cătălin FENECHIU s-au înscris în linia respectivului profesor. Daniel Cătălin FENECHIU tot punea întrebări. Tot găsea cusururi și punea în spinarea guvernanților toate chestiile care vin din istoria seculară a noastră. Românii cresc porcii acum, cum o făceau și acum 50 de ani și acum 100 de ani și tot așa. Este în firea noastră să ne considerăm buricul pământului și mai ales să nu recunoaștem că dacă este acum pestă porcină și dacă sunt focare ale pestei porcine la peste 1.500 ca număr, nu se datorează nici lui DRAGNEA, nici lui DAEA și nici lui DĂNCILĂ. Eu știu cui se datorează, dar îmi rezerv dreptul de a arăta cu degetul la momentul potrivit, căci totul se leagă de o trecere de nivel cu două fire când obligatoriu era să fi fost cu patru, două pe fiecare sens. Un pasaj banal, dar esențial în raport cu pesta porcină.
Stau și mă întreb care va fi fraza memorabilă ce va fi rostită la prăbușirea guvernului DĂNCILĂ?


(30 august 2018)

No comments:

Post a Comment