Saturday, August 4, 2018

365 împotriva României: Cristina GUSETH nu-și vede lungimea nasului

Am avut un coleg cam tâmpit care la beție a debitat enormitatea cum că dacă mâine i s-ar zice să predea un curs de nu știu ce disciplină la medicină, ar face-o fără să clipească. Cred că așa se manifestă acei paranoici care cred ei în mintea lor bolnavă că au știința la degetul lor cel mic. Eu aveam o părere proastă despre respectivul, dar după acea zicere, părerea mea despre el a devenit foarte proastă. Discuția a apărut în legătură cu predarea unui curs de COBOL, limbaj de programare destul de complicat. Nu era chestia cu predatul cursului, ci se discuta că nu este decent să predai un curs fără să fi scris în viața ta un program în limbajul de programare COBOL.
Astfel toate astea fiind zise, când am văzut că Cristina GUSETH inginer în electronică și telecomnicații, absolventă a Politehnicii din București în 1983 se prezintă la audieri la comisia parlamentară pentru justție, m-am frecat la ochi și am crezut că nu este adevărat. Ce are electronica cu justiția nu am o ideie prea clară. Probabil interceptările necesare actului de justiție presupun tehnică bazată pe electronică. Zic și eu, nu dau cu parul. Că s-a făcut de râs, este o altă problemă, căci Cristina GUSETH nu avea cunoștințele elementare de drept este o altă problemă. Cu popii și cu avocații să nu te pui, zice o vorbă. Ori, Cristina GUSETH a intrat în groapa cu lei, căci cei din comisie s-au simțit lezați în amorul propriu, când un nejurist dorește un fotoliu de jurist. Biata Cristina GUSETH și-a zis că dacă la agricultură a fost un electronist sau un ginecolog, dacă la sănătate au fost doi economiști, o merge și la justiție ceva așa, aproximativ, cu două mâini, cu două picioare și cu creier la purtător. Prin poziția ei, Cristina GUSETH a tras cu vreo 20 de ani în urmă ideia de om potrivit la locul potrivit, nu de alta, dar comisia i-a și dat girul ei, arătând că 2+2 nu mai fac demult 4, ci oricât vrea mușchii premierului.
Nu am cum să respect pe cel ce crede că are capacitatea de a fi manager peste orice domeniu, inclusiv în acel domeniu în care nu a făcut studii universitare de specialitate, autentice, temeinice și la vremea lor, căci știm noi cum se iau doctoratele în ziua de azi, mai ales dacă mai ai și o funcție oarecare...
(04 august 2018)

No comments:

Post a Comment