Saturday, August 25, 2018

365 împotriva României: Cosmin PRELIPCEANU jurnalist direct și fără efort

Cosmin PRELIPCEANU este un jurnalist care îngroașă cohorta de jurnaliști din televiziunile de știri. El dă senzația de băiat cuminte, așezat la locul lui. Nu face niciun efort spre a da senzația că este calm, pe picioarele lui.
La un moment dat îmi convenea acest tip de om, căci mie nici la teatru nu-mi plac actorii zbuciumați, care nădușesc fără rost și se screm să pară dramatici, când de fapt sunt doar niște inși care doar mimează trăiri intense, ei fiind în lumea lor, de baruri, chiolhanuri și de femei ușoare.
Nu aș spune că mă dau în vânt după DIGI 24, dar în anumite momente ale zilei acest post nu are reclame în timp ce toți ceilalți ne năpădesc cu tot felul de prostii neinteresante, plate, repetitive și găunoase. L-am regăsit pe Cosmin PRELIPCEANU în câteva astfel de momente, probabil la ei la DIGI 24 fiind ore de maximă audiență, având niște interlocutori sau ținând solo un discurs despre o anumită problemă.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut degajat.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut previzibil.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut ușor tendențios.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut fără argumente.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut prea politicos.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut cu introduceri lungi.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut cu voce mieroară.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut că joacă un rol.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut că nu este incisiv.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut static.
Cosmin PRELIPCEANU mi s-a părut neincitant.
Probabil că invitații lui nu sunt oameni interesanți sau probabil că nu prea au ce spune pentru a mă lăsa cu gura căscată. O emisiune este sau nu interesantă dacă și numai dacă are un subiect nou, invitați cu puncte de vedere speciale și dacă moderatorul are o doză de mister. Dacă dai drumul la televizor și prevezi ce și cum din primele fraze, iei comanda și comuți pe un post cu hituri și slavă Domnului, sunt foarte multe. Nimeni nu are timp de pierdut. Nu mi-au pălăcut în câteva rânduri la Cosmin PRELIPCEANU că încerca să facă vin select din apă chioară, ceea ce nu se merită. L-am trecut aici pe Cosmin PRELIPCEANU pentru că și acum consider că are mari rezerve de dezvoltare, doar că trebuie să se concentreze ceva mai mult pe o singură direcție și să încerce să-și pună în valoare talentul acela de om cumpătat, care știe să aducă liniștea oriunde apare.

(26 august 2018)

No comments:

Post a Comment