Saturday, August 18, 2018

365 împotriva României: Antonie SOLOMON vrea să izgonească

Așa cum soluția pozitivă a  ecuației:
este:


ceea ce se numește  secțiunea de aur în arhitectură, tot așa numărul 5 reprezintă în politica românească numărul de aur al partidelor prin care un politician are dreptul să treacă, fără a fi considerat traseist. 
Antonie SOLOMON a fost rând pe rând PCRist, FSNist, PSDist, PDList și PP-DDist. Aici nu vreau să scriu nimic despre  Antonie SOLOMON ca primar de Craiova și nici despre dramele trăite de el ca pârnăiaș, mai apoi achitat, ceea ce îmi dovedește mie foarte multe chestii legate de cum se face justiție, deși nu cred nicio clipă că Antonie SOLOMON a fost imaculat, ca o fecioară de pe o câmpie virgină, după ce în sat au trecut năvălitorii barbari. A declarat Antonie SOLOMON:
Aseară, am fost în fief-ul lui şi l-am zdrobit, l-am umilit. Merita această palmă dată de către noi, cei care vrem să democratizăm această ţară. Deci Mircea Dinescu trebuie să înţeleagă că, dacă vrea să rămână în Oltenia, trebuie să aibă un alt comportament.
Am să scriu aici doar despre impresia oribilă pe care mi-a creat-o personajul Antonie SOLOMON pe cai mari fiind, când agitând o sabie declama că-l va izgoni pe poetul Mircea DINESCU peste Dunăre. Mi s-a părut de o brutalitate ieșită din comun această zicere, încât m-a dus cu gândul la rebeliunea legionară, dar și la momentul de dinainte când i-a fost curmată viața Marelui savant Nicolae IORGA: Din acea clipă, Antonie SOLOMON nu mai există ca om, ci ca torționar virtual, gata de fapte groaznice, mai aels că poetul Mircea DINESCU fusese un sprijinitor al lui Traian BĂSESCU, dar distanțarea de după, nu avea nicio legătură cu ceea ce zicea Antonie SOLOMON la miting. Trist, dar sunt momente în care oamenii spun cu adevărat ceea ce gândesc și doar așteaptă scânteia să treacă la acțiune.

(18 august 2018)


No comments:

Post a Comment