Wednesday, August 22, 2018

365 împotriva României: Anreea PAUL VASS neconvingătoare

Mie, această Anreea PAUL numită VASS înainte de a se căsători nu mi-a făcut deloc o părere bună pentru că tot ceea ce face ea este forțat. Vorbește afectat, are o gestică nefirească și caută să se impună în orice caz nu prin idei, ci prin aroganță. Îmi aduc aminte de o luare de cuvânt la un miting electoral când a greșit monumental. Dacă ea era un meseriaș adevărat făcea cercetare și învățământ, căci politica nu o aranjează. Eu am văzut-o și pe la televizor și mi-a adus aminte de deputata aceea PDListă care s-a exprimat cu chestia cu ciocul mic. Anreea PAUL nu are argumente solide, nu are idei clare, dar face pe interesanta, fără a duce ideile până la capăt. Tocmai datorită inconsistenței comentariilor ei, a fost trecută pe un plan cu totul nesemnificativ și chiar nu a mai prins o poziție eligibilă pentru Parlament. Nici televiziunile nu o mai solicită. Am văzut-o la un botez mai anii trecuți, dar roiau în jurul ei tot felul de personaje obscure. Cei cu care eram eu la masă, persoane speciale m=nu s-au apropiat de masa ei. Eu nici atât, pentru că nu prea am respect pentru cei care nu-și respectă meseria. După ce ieșea la pensie cu titlul de profesor și fondatoarea unei teorii care aprofundau teza ei de doctorat, avea tot dreptul să facă politică. Ori așa, Anreea PAUL a făcut ea ceva în cercetare și în munca la catedră, dar sunt sigur că acea împărțire a timpului nu i-a fost favorabilă. Nu sunt de acord cu cei care o legau de Ghzela VASS, doar că era o potrivre de nume, deși nimeni nu are a zice ceva nasol despre Ghizela VASS, căci ea a fost politician comunist dar nu de prim plan.
În comunicare omul trebuie să fie convingător, să folosească un vocabulare accesibil și textele să-i fie cu fraza scurte. Este importantă vocea și mai ales tonalitatea. Aroganța nu are ce căuta în comportamentul unui comunicator autentic.


(22 august 2018)

1 comment:

  1. Toti sint la fel, nu doar prosti comunicatori, ci prosti-prosti, nu cunosc lucruri elementare, sint primitivi, grobieni, fara scrupule, fara rusine, deci au toate atuurile intr-o lupta sociala asa de salbatica. Daca ar fi macar buni comunicatori, asta ar presupune si ceva cultura generala, dar asta ar putea aduce excluderea din mafia analfabeto-politiciano-fripturistilor, de asta toti de acolo au cam acelasi nivel, foarte jos, si stabil.

    ReplyDelete