Wednesday, August 29, 2018

365 împotriva României: Adrian MUTU de colo până colo

Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU a lăsat să-i cadă prosopul pe balcon, fix să fie pozat.
Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU are 4 copii cu 3 neveste.
Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU a schimbat echipele ca pe șosete.
Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU a fost director pe la Dinamo.
Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU a antrenat câteva săptămâni o echipă.
Pe mine nu mă interesează că Adrian MUTU a este plecat peste hotare să muncească.
Pe mine m-a interesat doar că la un meci România - Olanda, suporterii olandezi suflau niște prafuri albe, amintindu-i lui Adrian MUTU episodul Chelsea FC din 2004. Chiar dacă este piteștean de-al meu, îl găsesc măreț pe Nicolae DOBRIN. Am avut și am un respect deosebit pentru Cristian CHIVU, pentru Gheorghe HAGI și pentru Gheorghe POPESCU. Numele lui HAGI era cunoscut ți în Australia în Surfers Paradise în Queensland's Gold Coast.
Un singur minut din cariera lui Adrian MUTU am văzut. Este minutul în care la un campionat a ratat un șut spre poartă, dând drum liber echipei Italiei să meargă mai departe. Nici nu avea cum să facă altfel, căci el juca atunci la o echipă de club din Italia și sunt sigur că l-ar fi sfâșiat cei de acolo când ar fi revenit la club, dacă golul lui ar fi eliminat echipa Italiei. Nici nu știu de ce taman el a fost pus să bată acea minge. Oricum, Cristian CHIVU, pentru Gheorghe HAGI și pentru Gheorghe POPESCU au făcut fotbal adevărat și sunt adevărații fotbaliști care au scris istorie cu fapte pozitive fără aiureli.


(29 august 2018)

No comments:

Post a Comment