Saturday, July 14, 2018

O nedumerire cât casa!

Eram în mașină azi și am auzit câtecul Firework în interpretarea lui Katy PERRY. Am făcut afirmația:
- Teribil, uite că un cântec de la Eurovision se câtă la un radio în America.
Imediat am fost corectat că este vorba de Katy PERRY și de cântecul ei Firewok. Eu nu prea contrazic pe nimeni. Dar ajuns acasă am intrat pe youtube s-o ascult pe Katy PERRY. Am intrat pe Internet să găsesc ceva despre Eurovision pentru a vedea melodia pe care am confundat-o. Este vorba de cântecul Euphoria  cu care LOREEN din Suedia  a câștigat Eurovisionul în anul 2012.
Nedumerirea mea este una simplă: cum mamadracului, atâția așa ziși specialiști din tot felul de jurii naționale au ascultat-o pe LOREEN și nu și-au dat seama că melodia ei seamănă cam cât nu trebuie cu ceea ce cânta PERRY? Să fie vorba de o comandă politică și aici sau de ignoranță specifică spiritului de turmă?

(14 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment