Friday, July 13, 2018

Culturiști despre care am scris în continuare

În articolul Culturiști despre care am scris, am făcut un inventar al articolelor scrise despre culturiștii români și străini în care mi-am exprimat puncte de vedere și a căroro activitate am descris-o așa cum m-am priceput eu. Acum, adaug la acea listă nume noi, căci subiectul m-a pasionat în continuare cu aceeași intensitate. Acum am căutat să scriu articole în care să prezint și galerii foto cu culturiști, pentru că acest sport este un sport ale căror evaluări sunt vizuale 100%. Iată despre ce culturiști am scris în ultimul timp:
Ovidiu COZMA
În timp, funcție de inspirația pe care o voi avea și de modul în care voi reuși să găsesc ceea ce mă interesează, voi scrie și despre alți culturiști.





(13 iulie 2018)








No comments:

Post a Comment