Tuesday, July 17, 2018

365 împotriva României: Regele CAROL al II-lea sclavul de femei


Regele CAROL al II-lea a fost  sclavul de femei în ideia că pe el nu-l satisfăcea nicio femeie și toată lumea o știa. În politică se profita de aceste cusur năstrușnic și mulți obțineau ceea ce doreau oferind la schimb trufandale. L-am inclus aici pe Regele CAROL al II-lea nu pentru defectele lui și cu atât mai puțin pentru calitățile lui. L-am inclus în rândul celor ce nu au făcut bine acestei țări pentru simplu fapt că Regele CAROL al II-lea era posesorul unei incredibile colecții filatelice, cu care a plecat din țară atunci când a renunțat la tron. Ce s-a întâmplat cu acea colecție nimeni nu știe. Nici nu mă mir pentru că filatelia nu este de nasul oricui, cu atât mai puțin de nasul unei muieri pentru care zâzaniile și ceea ce-i oferea din plin Regele CAROL al II-lea erau baza.
Sunt sigur că dacă Regele CAROL al II-lea avea un dram de iubire față de țara lui, în calitate de mare colecționar, ar fi trebuit să doneze acele timbre nu statului comunist, nu poporului român, dar măcar propriului său fiu MIHAI I, care se afla și el în pribegie.
Am fost de mai multe ori la Mănăstirea Curtea de Argeș și am văzut că undeva afară se află un sarcofag unde sunt rămășițele pământești ale Regelui CAROL al II-lea. De fiecare dată mă duc cu gândul la colecția de timbre pierdută pe vecie și mi se strânge inima, căci altfel ar fi trebuit să stea lucrurile. Probabil s-o fi gândit Regele CAROL al II-lea că țara nu-i este recunoscătoare. Pentru că a lăsat-o de izbeliște în momente de restriste pentru o iubire, zic eu, pentru altceva în cinci litere,zic alții, n-ar avea a-i mulțumi. Cu atât mai puțin că a plecat cu colecția de timbre care s-a pierdut.
(17 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment