Sunday, July 15, 2018

365 împotriva României: Ion ILIESCU mulțumind minerilor

Ion ILIESCU este cel cu zicerea cu sărac și cinstit, deși în jurul lui a înflorit corupția de parcă cineva îi punea îngrășeminte la rădăcină. Ion ILIESCU a focut și lucruri bune, dar a făcut și lucruri rele. El este cel care a mulțumit minerilor la Pavilionul ROMEXPO că au venit să salveze Revoluția. Eu știu exact ce și cum că am nimerit pe o stradă pe lângă Teatrul Național și zburau bucăți din caldarâm către autobuzul miliției. Norocul meu a fost că am găsit un loc unde să întorc mașina și s-o iau pe altă cărare. Persoana cu care eram în mașină, oppozantă a lui ILIESCU o băgase pe mânecă mai rău ca mine.
Nu am cuvinte de mulțumire pentru un om care s-a remarcat doar prin calificativul de prostănac atribuit unui coleg al lui de partid. Acum, bătrân și uitat, Ion ILIESCU îți trăiește viașa lui de octogenar acuzat de genocid.

(15 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment