Monday, July 16, 2018

365 împotriva României: Alina BICA și suspiciunile ei cele rezonabile

Pe procuroarea Alina BICA mi-o amintesc din prezențele ei în emisiuni în care ca șefă DIICOT făcea apologia suspiciunilor rezonabile. Mi-a venit în minte ceea ce se zicea despre Nicolae CEAUȘESCU în sensul dacă i-ar plăcea să trăiască doar trei zile în condițiile în care poporul lui trăia. Nu a fost așa, ci a fost ceva mai rău. A murit de plumbi. În cazul lui Alina BICA, suspiciunile rezonabile, ale cărei apologie o făcea de parcă o apăra pe maică-sa împotriva plutonului de execuție, s-au năpustit și au adus-o la închisoare, iar acum este fugară în Costa Rica. Ea este una dintre cele trei persoane despre care Traian BĂSESCU a zis că trei ai lui i-au înhățat pe alți trei tot ai lui.
Alina BICA zice că a fost atacată în Londra. Nu stau să fac eu bugetul de venituri și cheltuieli al acesteia în Costa Rica, dar nici nu am să merg așa de departe cu gândul că agenții secreți români taman o urmăresc pe Alina BICA și în gaură de șarpe s-o elimine eventual. Mă gândeam la chestia cu umbrela otrăvită folosită de spionajul bulgăresc în a-l omorî în 1978 pe scriitorul bulgar Gheorghi MARKOV, tot la Londra, coincidență. 
Am trecut-o și pe Alina BICA în lista celor 365 căci ea a făcut parte din corul răufăcătorilor acestui popor prin ceea ce a făcut tartorul găștii în care ea era parte. Nici acum nu cnștientizează că și ea a fost parte a răului și că tot ce i se întâmplă se datorează faptului că a vrut să iasă din joc. În joc, o dată intrat nu se iese decât cu picioarele înainte. Mă mir cu cu a știut prima lecție din statutul mafiei.


(16 iulie 2018)

No comments:

Post a Comment