Sunday, June 10, 2018

REZIST, surpriza serii!

Am crezut că nu văd bine. Într-un colț, pe clădirea guvernului pâlâia un joc de lumini laser cu cuvântul REZIST tocmai când Liviu DRAGNEA cuvânta. Era forma de protest a celor din iarna
trecută la ceea ce se întâmpla în piață. Televiziunile s-au focusat pe acel colț al clădirii și discursul liderului PSD a trecut în planul al II-lea pentru cei ce erau în fața televizoarelor, deși mult timp lumea nu a înțeles prea mare lucru din jocul acela palid de luminițe care nu era stabil, nu era nici foarte clar. La cât de intelectuali se dau protestatarii de la # REZIST soluția mi se pare primitivă tehnic, de gherilă, ceea ce arată că a fost o inițiativă de grupuscul, ceea ce îmi ridică semne de întrebare legate de capacitatea de mobilizare a acestora. Oricum a fost un semnal că bruierea este posibilă și mai ales realizabilă, chiar la un miting de o așa mare anvergură. Îmi aduc aminte că la un concert al lui Enrique IGLESIAS când acesta a făcut playback, cineva a intrat și a blocat ceea ce dădea CD-ul și l-a lăsat pe interpret să cânte exact live, adică nasol. La standardele lui #REZISTA la o asemenea performanță m-aș fi așteptat. N-a fost să fie, că nici ei nu sunt în stare să le facă pe toate, deși se laudă. Cine dorea spectacol, spectacolul trebuia să fie total. Mie nu-mi plac jumătățile de măsură.


(10 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment