Saturday, June 16, 2018

Renate WEBER, invitată a lui Mihai GÂDEA

Renate WEBER este un om de cultură. Îmi aduc aminte că am fost la două spectacole și la ambele am văzut-o pe Renate WEBER. Nu spun că eu sunt hăl om de cultură, dar dacă Renate WEBER iubește opera de calitate cu Elena MOȘUC și Ruxandra DONOSE, înseamnă cu siguranță că a fost și la multe alte spectacole valoroase.
De câte ori europarlamentarul Renate WEBER apare la emisiunile lui Mihai GÂDEA aduce mult echilibru. A fost consilier prezidențial și de pe acestă poziție zice că Simina TĂNĂSESCU a greșit că i-a solicitat î întâlnire lui Petre LĂZĂROIU de la CCR. Că judecătorul de la CCR a avut curiozitatea de a o întâlni taman pe cea pe care o ascultatse când a argumentat de ce nu a fost de acord prezidentul să semneze revocarea, nu am o explicație. Nici Renate WEBER nu are. faptul că ea și-a urmat drumul de liberal pur și s-a depărtat de PDL spune ceva. Eu nu sunt în măsură să judec mutațiile de peste noapte, cum nici nu judec pe cineva dacă spune ceva. Eu doar ascult și nu-mi trebuie 1.000 de ani să stabilesc dacă un om e OK sau nu, ci o secundă, cel mult două, după cum privește și deschide gura. Mie îmi place cum pune această lady problemele și cum gesticulează, fără a forța niciuna dintre note. mai este încă o lady la ALDE care dovedește că stă pe picioarele ei. Eu am niște prieteni liberali autentici și simpatici cu inițiative private, care au recunoscut că în vremea lui ILIESCU au dus-o mult mai bine decât în vremea lui BĂSESCU. Văd că acum le merg afacerile, ceea ce înseamnă că IOHANNIS și guvernul încă fac lucruri bune, fiecare în felul lui și asta e foarte bine.


(16 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment