Sunday, June 17, 2018

Norica NICOLAI, invitată a lui Mihai GÂDEA

Norica NICOLAI a fost procuror. Ea are o voce atât de puternică încât cred că în sala de judecată și cel mai temut criminal s-ar fi scăpat în pantaloni când ea i-ar fi prezentat rechizitoriul. Numai Traian BĂSESCU nu a fost impresionat respângând propunerea ca ea să fie ministru de justiție. Norica NICOLAI nu are moacă de slugă și nici caracterul de slugă, ceea ce lui Traian BĂSESCU nu i-a fost deloc pe plac. Am admirat la această doamnă puterea, convingerea că este liberală și mai ales faptul că are coloană vertebrală și-și iubește țara.
Când vine la ihai GÂDEA are discursul ei și n-am prea văzut pe cineva să încerce s-o contracareze. Îmi aduc aminte de versurile lui George COȘBUC:
Gigantică poart-o cupolă pe frunte, 
Și vorba-i e tunet, răsufletul ger, 
Iar barda din stânga-i ajunge la cer, 
Și vodă-i un munte.
Are vorba la ea și știe drept, adică vorbește ca la carte, exact, la obiect, fără să bată câmpii, așa cum fac 90% dintre politicieniin care vin să se dezlănțuie la televizor, crezând că sunt interesanți. Dacă ar fi existat în justiție mai multe Norica NICOLAI, cu siguranță țara ar fi arătat cu totul altfel și am fi avut și noi autostrăzi, am fi fost de mult în zona euro și sistemul lui BĂSESCU nu s-ar fi inventat.



(18 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment