Sunday, June 17, 2018

Mircea BADEA, invitatul lui Mihai GÂDEA

Mircea BADEA a fost student la facultatea de Cibernetică. A fost și elev la Liceul de Informatică Tudor Vianu. Așa cum se vede traiectoria acestuia rezultă că Mircea BADEA este un om inteligent. El este tăticul zicerii: tăim în România și asta ne ocupă tot timpul. El a mai zis și că o anumită chestie este noaptea minții.
În fiecare noapte, de mulți ani, el singur ține o emisiune, numită În gura presei, deși de la un timp ziarele sunt numai un pretext, Mircea BADEA nemaiavând nevoie cam de nimic pentru a duce singur ora lui de emisie. Alternează niște chestii interesante și cred că are în spate o echipă care îl asistă și îi pune la dispoziție materiale. Oricum, prin faptul că el rezistă, arată că are un auditoriu care-l urmărește și care nu a obosit. Sunt mulți care-l invidiază. Chiar fostul prezident Traian BĂSESCU a făcut un spot când era candidat cu ceva care-l parodia nereușit pe Mircea BADEA. 
L-am văzut și cu chestii din care unii râdeau. Mă refer la parodierea piteșteanului care ți-a dat rucsacul jos de pietroaie cândva la B1 Tv. Unii au râs, am zis. Eu nu am râs, pentru că mă ocupasem de respectivul compozitor și de producția lui. Sunt oameni care cred că li se potrivește fix orice, dar realitatea este uneori crudă.
L-am urmărit pe Mircea BADEA. Acum îl urmăresc mai rar. Îmi plac acele poze cu recomadări destinate fructului mediteranian cu nume de rețea de telefonie mobilă. 



(17 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment