Sunday, June 17, 2018

Liviu DRAGNEA, invitatul lui Mihai GÂDEA

Liviu DRAGNEA este șeful celui mai mare partid din țară și a câștigat și alegerile din decembrie 2016. El doar un semn să facă și toate porțile televiziunilor i se deschid larg, cu spații generoase. El a venit de multe ori emisiunea lui Mihai GÂDEA. Ar trebui să fie extrem de interesante aparițiile lui Liviu DRAGNEA la emisiunile Tv, mai interesante decât aparițiile lui Florin PIERSIC, pentru că dacă Florin PIERSIC zice ceva despre întâmplările petrecute de el de-a lungul anilor, în timp ce Liviu DRAGNEA dă semnalele cele mai importante legate de prezent și de viitor. Numai că la întrebări exacte, Liviu DRAGNEA ne aruncă într-un viitor incert, cum că el va zice și va drece. Nu are nimic concret. Uneori cel mult ironizează și chiar și acest lucru îl face nenuanțat, liniar și obișnuit. Când își începe frazele, chiar am testat, eu știu cuvintele pe care Liviu DRAGNEA le zice în continuare. Este extrem de trist că Liviu DRAGNEA are șabloane pe care le utilizează mereu și neselectiv. El vine la emisiunea lui Mihai GÂDEA și stă uneori destul de mult, dar de fiecare dată trăiesc o oarece dezamăgire, căci la terminarea dialogurilor nu ies mai deștept decât la început, chiar mi se întâmplă de-a-ndaratelea, adică nasol. Noroc că am ajuns la o vârstă și nu-mi mai schimb așa ușor părerea despre mine, mai ales că la ieșirea la pensie unii au zis că mi-am văzut de treabă cât de cât.

(17 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment