Thursday, June 14, 2018

Intelectualii manipulați

Intelectualii manipulați sunt cei care fac ceea ce zic alții. Există două tipuri:
- primul tip este acela care execută pe bani,
- al doilea tip este acela al tipilor care fac fără să gândească ceea ce zic alții.
Am văzut nenumărați intelectuali manipulați, care tot timpul au executat ceea ce alții doreau, doar pentru că cineva le-a zis lor să procedeze într-un anume fel. Uneori am discutat cu unii dintre ei și la un moment dat fie că întorceau spatele, fie că ridicau din umerint rușinindu-se pentru chestia pe care au sisținut-o fără să clipească o secundă.
Manipularea se face pentru a se atinge vreun obiectiv bine definit de către alții, care doresc să obțină ceva fără a avea o majoritate reală, ci o majoritate construită prin manipulare. 
Îmi aduc aminte că existau niște persoane care plângeau de fericire când îl vedeau pe Nicolae CEAUȘESCU. Aveam o rudă într-o astfel de postură și mă minunam în gând că există și așa ceva. Îmi aduc aminte de alții care îi sărutau dreapta lui Ion ILIESCU, lucru care l-am văzut cu ochii mei în dreptul bloculuilui DOBRIN imediat după Revoluție. Aveam o colegă care a plâns de fericire că i-a atins sacoul lui Emil CONSTANTINESCU în noaptea când a fost proclamat președinte, în balconul de la Primăria Capitală. Istoria este prea recentă ca să scriu despre manipulații lui Traian BĂSESCU, căci el însuși plângea autoemoționându-se sau spre zilele noastre, când umblu mai puțin.
Există sensibilități și slăbiciun cât cuprinde. Probabil unii dintre manipulați trăiesc momente de grație prin care s-au exprimat, exact cum se spală pe mâini, fără efecte și fără mustrări și fără durere. pe o anumită funcție.
Cândva am văzut un tip care era pus de cineva să manipuleze alegerea unui individ arivist Acest tip mi-a dat telefon să-mi enumere calitățile individului, deși tipul știa că eu îl cunoșteam pe individ și niciuna dintre calități nu era reală. Când i-am pus tipului câteva întrebări, acesta a dat înapoi și chiar am încheiat discuția. Manipulatorii încearcă marea cu degetul. Dacă ține, ține, dacă nu, nu.


(14 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment