Monday, June 4, 2018

Defectele dușmanilor mei

N-am mulți dușmani și de aceea îmi este foarte ușor să-i analizez, să văd sa ce și cum, pentru a stabili de ce mi-au devenit dușmani.
Dușmanii mei au defecte care m-au determinat să constat că sunt:
- mincinoși,
- lăudăroși,
- acaparatori,
- lacomi,
- intoleranți,
- fricoși,
- neimplicați,
- chițibușari,
- negativiști,
- fițoși,
- aroganți,
- încrezuți,
- netransparenți,
- subiectivi,
- risipitori,
- nerealiști,
- imprevizibili,
- răutăcioși,
- zgârciți,
- fași,
- lași,
- ipocriți,
- nerușinați,
- brutali,
- băgăreți,
- mici la suflet,
- suficienți,
- neinteligenți,
- guralivi.
Dușmanii mei nu le au toți pe toate, dar fiecare dintre ei au acea combinație de non-calități care-i face insuportabili în raport cu exigențele mele. Cum acestea enumerate de mine nu au modalități și termene de remediere, respectivii rămân dușmani pentru totdeauna. Ei nu au cum să fie vreodată prietenii mei, căci natura lor păcătoasă îi duce spre poziționarea imposibil de trecut.

(05 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment