Saturday, June 16, 2018

Cosette CHICHIRĂU, invitată a lui Mihai GÂDEA

Cosette CHICHIRĂU reprezintă una dintre cele mai mari dezamăgiri pe care le-am trăit după decembrie 2016 când am aflat scorul USR-ului și am văzut că a intrat în Parlament și am crezut că cineva va face un altfel de politică, adică politica generației celor de sub 40 de ani, școliți prin străinătate, oameni deschiși la minte, neatinși de obiceiurile proaste din spațiul mioritic, oameni eficienți, gata să mute munții din loc.
Nu vreau să scriu în detaliu nici despre colile A4 fluturate la prezidiul camerei Deputaților, nici de mânuțele galbene arătate puterii, nici despre difuzorul asurzitor din sala comisiei cu legile justiției, că mă așteptam să văd altceva decât îmi arătau parlamentarii de la România Mare. N-a fost să fie. Cosette CHICHIRĂU s-a remarcat prin chestiile cu aparatul de filmat, cu chestia aia cu primarul de Iași. N-am văzut o propunere atât de bună încât nimeni să nu o refuze, că ar fi refuzat aerul cu care acei oameni ar fi respirat. N-am văzut nici idei în dezbatere la Cosette CHICHIRĂU și nici intervenții care să-l pună cu botul pe labe pe Mugur CIUVICĂ, uneori tare enervant și care merita ca o tânără foarte documentată să-i servescă niște lucruri care să-l pună pe gânduri.
Sunt dezamăgit și nu spun că mi-am pierdut speranța, dar eu nu mai am timpul necesar să aștept o altă generație care să facă ceea ce generația lui Cosette CHICHIRĂU nu a fost în stare nici să înceapă măcar.
Cosette CHICHIRĂU ca invitată a lui Mihai GÂDEA nu mi-a dovedit că are acele calități care să o impună în fața unor analiști despre care eu nu am o părere prea grozavă, căci prea a bătut în retragere și prea nu a avut argumentele pe care eu le așteptam.





(16 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment