Friday, June 8, 2018

Autostrada Alexandria - Videle

Răutăcioșilor, cârcotașilor, intriganților, invidioșilor și nefericiților, am mers pe autostrada Alexandrai-Videle și este o încântare! Ar fi bine și voi să faceți acest lucru și vă va prinde bine. Cei 600 km vor fi parcurși fix 5 ore 1 minut și 53 de secunde. Deși cele 4 benzi sunt full, se merge la viteză constantă căci toți participanții la trafic au citit cuvântările lui guru de Teleorman și înnobilați fiind nu o iau razna. La intrarea în Videle am fost așteptat cu pâine și sare de către niște tinere în costume naționale autentice, iar flăcăii cântau Pe la noi pe Teleorman și un grup de dansatori vioi mi-au oferit un show de zile mari. marii asfaltangii mioritici s-au întrecut pe ei înșiși scoțând kilometrul la nici 300 de mii de euro, ceea ce mă entuziasmează la nebunie.

PS: probabil mă zbuciumam teribil de soția m-a trezit speriată din somnul acela cu visul ireal, dar tare plăcut, care dacă mai continua mi-ar fi fost fatal. Au ei grija mea să trăiesc 1000 căci timpul a înțepenit iremediabil la nivelul anilor '60.

(08 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment