Sunday, June 17, 2018

Alina GORGHIU, invitată a lui Mihai GÂDEA

A devenit șefa PNL-ului după ce Klaus IOHANNIS a devenit președinte. Nu am a spune lucruri speciale despre această doamnă doctor doctor în științe juridice, căci plecarea sa din fruntea partidului s-a datorat rezultatelor în niciun caz excelente la niște alegeri.  Prezența sa la emisiunea lui Mihai GÂDEA a reflectat întotdeauna nivelul politic al doamnei Alina GORGHIU, nimic altceva. Eu niciodată nu am fost convins de discursul acesteia. Eu vin din informatică, unde a scrie un program înseamnă un algoritm, un limbaj de programare și un calculator neiertător. Analizând felul în care Alina GORGHIU răspundea la întrebări, în sensul că una era întrebată și pe ocolite răspundea la cu totul altceva. De când a cedat președinția PNL aparițiile sale sunt ceva mai rare. Folosește un limbaj de lemn, chiar dacă despre așa ceva se vorbea înainte de 1989. Acum șabloanele sunt altele când lipsesc argumentele. Mi-aș fi dorit ca luările sale de poziție să fie clare și să reflecteze niște idei, căci liberalismul în mintea mea înseamnă cu totul altceva.
Rezultatul slab la acele alegeri și ezitările dramatice cu primăria Capitalei arată multe ceva despre managementul lui Alina GORGHIU, care în niciun caz nu a fost performant.
Eu am o teorie: un student de nota 5, citește o carte de nota 5, scrie o scrisoare de dragoste de nota 5, merge pe stradă de nota 5. Mai pe românește, nu am așteptări de nicio sămânță de la cineva care a dovedit o slabă performanță în partidul pe care l-a condus. De aceea, nici nu mai urmăresc zicerile Alinei GHEORGHIU. Ca să fiu cinstit, când unii i-au zis Alinuța, m-am gândit involuntar la bancurile stupide cu Alinuța și acest lucru mă făcea să nu mai am nicio aplecare spre a analiza ideile vorbitoarei, ceea ce nu este bine. dacă nu și-a reluat fotoliu de prezident se pare că nu e niciun bai.

(17 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment