Monday, June 18, 2018

Alice DRĂGHICI, invitată a lui Mihai GÂDEA

Alice DRĂGHICI este de la un timp o prezență aproape permanentă la emisiunea SINTEZA ZILEI a lui Mihai GÂDEA. De formație juridică, Alice DRĂGHICI se dovedește o persoană cu solide cunoștințe de drept, acum fiind avocată care pledează la bară. Am înțeles că a avut procese de mare răsunet unde a obținut soluții care au evidențiat valoarea sa.
Alice DRĂGHICI știe ce spune. Nu știu dacă are doctorat în drept. Nu știu dacă are lucrări publicate în edituri sau articole în reviste de răsunet. Nu știu dacă are prezentări la congrese sau conferințe științifice. Dacă are, are. Dacă nu, înseamnă că nu are ce-și scrie pe cartea de vizită și nici să se afișeze în public, așa cum se face când diverși îți spun prima dată când stai de vorbă cu ei că sunt fie doctoranzi, fie doctori, de după 2005. Și eu am un doctorat, dar îmi aduc aminte de el când fac curat printre hârțoage când fac ordine sau când mi se cerea de colo sau de dincolo.
În legătură cu Alice DRĂGHICI îmi aduc aminte că a fost de câteva ori a intrat în coliziune cu alți parteneri de platou și a știut să discute, să ia atitudine, fără a se lăsa doborâtă de evenimente. Am văzut-o și încruntându-se de câteva ori și tăcând semnificativ, ceea ce-i făcea pe interlocutori să fie ceva mai prudenți în continuare.



(18 iunie 2018)

No comments:

Post a Comment