Friday, May 4, 2018

9 situații din care ne dăm seama că o femeie este proastă

Am văzut nenumărate femei extrem de deștepte la viața mea. Dar am văzut și felei proaste. Pe acestea le identificăm rapid, fără niciun efort pentru că:
- își torturează copiii,
- își bat mamele,
- pun copiii să bea cot la cot cu ele,
- trimit fetițele să se prostitueze,
- fumează în nasul pruncilor.
- umblă rupte și nespălate,
- bete criță fac pipi în drum,
- dau foc la lucrurile din casă,
- înjură birjărește în autobuze.
Nu eu am concluzionat că așa stau lucrurile, ci în atare situații tot femeile au spus că exemplarele ce fac cele enumerate de mine, sunt niște proaste. De multe orim mama ea zicea despre unele dintre cele pe care le vedea în atare ipostaze:
- Ioane, vezi cât de proastă e!
Mare  dreptate avea mama, Dumnezeu s-o ierte, căci nicio femeie în una din situațiile enumerate de mine nu trebuie să fie acuzată de genialitate, de cumpătare sau de bunătate.


(05 mai 2018)

No comments:

Post a Comment