Thursday, April 19, 2018

Întrebări decente despre valoare

Întotdeauna mi-am pus niște întrebări, la care am dat răspunsurile pe moment, fără a fi categoric, dar mulțumit de mine, drept care pun și aici aceste întrebări, doar pentru a vedea lumea cu ce lucruri mă frământ eu din când în când.
Este o valoare Giovani BECALI?
Este o valoare Gigi BECALI?
Este o valoare Victor BECALI?
Este o valoare Cristi BORCEA?
Este o valoare Marian IANCU?
Este o valoare Meme STOICA?
Este o valoare Gigi NEȚOIU?
Este o valoare Valeriu ZGONEA?
Este o valoare Mona MUSCĂ?
Este o valoare Miron COZMA?
Este o valoare Marian MUNTEANU?
Este o valoare Doru BRAIA?
Este o valoare Irinel COLUMBEANU?
Este o valoare Dan VOICULESCU?
Este o valoare Cornel NISTORESCU?
Este o valoare Ion CRISTOIU?
Este o valoare Sebastian GHIȚĂ?
Este o valoare  Cristian BOUREANU?
Este o valoare Elena UDREA?
Este o valoare Traian UNGUREANU?
Este o valoare Dorin COCOȘ?
Este o valoare Horia GEORGESCU (ani)?
Nu este nici ușor de răspuns, dar nici greu, dacă privim cu atenție evoluția în timp a fiecăruia dintre aceștia, cu bune și cu rele, mai ales că la niciunul dintre ei nu este vorba de un record sportiv, de o producție artistică, de un clasament după audiență sau după volumele vândute în librărie. Unii sunt oameni de fiotbal sau așa își zic ei. Alții sunt din zona politică, oricum cu ceva vizibilitate, deci ușor de evaluat. La unul dintre cei luați aici în considerare am pus o paranteză pentru a nu se face confuzie cu coautorul lucrării celebre de FORTRAN referită prin: Horia GEORGESCU, Octavian BÂSCA - Programe în limbajul FORTRAN, Editura Albatros, București, 1975, tiraj 32.300 exemplare.
Întrebările decente ne domină pe fiecare dintre noi și uneori nu dormim noaptea din dorința de a ne clarifica noi înșine odată pentru totdeauna.




(20 aprilie 2018)

No comments:

Post a Comment