Sunday, February 25, 2018

Un banc prost

Se zice că asistenul Y merge la profesorul X și-i zice:
- Domnule profesor, am scris un articol...
Profesorul ia foile, le citește și zice:
- Dragă, este intereant. Îl publicăm într-o revistă.
A se reține că profesorul nu scrisese un rând din acel articol.
Profesorul merge la decan și-i zice:
- Colega, eu și asistentul meu am scris un articol. Unde ai  dori să-l publicăm.
Decanum merge la rector.
- Domnule rector, eu, profesorul X și asistentul Y am scris un articol. Dorim să-l publicăm.
Rectorul ia foile cu articolul. Le citește.
- Colega, este foarte interesant. Merită să-l publicăm. Nu ți se pare că sunt cam mulți autori?
- Cam da!
 Zise decanul.
- Atunci, ștergeți-l pe asistent!  Rămânem numai noi trei autori.
- Desigur, domnule rector.
Morala 1: la Jocurile Olimpice de la Pyeongchang din 2018 s-au deplasat 28 de sportivi și 27 de oficiali.
Morala 2: unde dai și unde crapă.

No comments:

Post a Comment