Sunday, February 25, 2018

Caracterele și mersul oamenilor

Caracterele oamenilor se cunosc după mers.
Mersul apăsat este caracteristic oamenilor dintr-o bucată, responsabili, care spun lucrurilor pe nume.
Mersul țopăit este caracteristic oamenilor nesiguri pe ei, care tot timpul caută siguranță.
Mersul legănat este caracteristic tipilor romantici, un pic distrați, care uită repede.
Mersul șovăielnic este caracteristic oamenilor cu multe idei, care ezită în a le aplica.
Mersul neregulat este caracteristic pentru cei împăștiați și dezordonați și vicleni.
Mersul iute este caracteristic celor care taie și spânzură fără a se gândi prea mult.
Mersul împiedicat este caracteristic celor cu o gândire prea încâlcită, indeciși și neactivi.
Mersul drept este caracteristic oamenilor tipicari, care lucrează numai după proceduri bine știute.
Mersul nesigur este caracteristic oamenilor care vor să facă multe lucruri în același timp și nu fac.
Lucrând mult cu oameni, am căutat să-i studiez și să culeg informații rapid, fără a face greșeli impardonabile. Am privit oamenii cum merg și am pus în corespondență mersul lor cu modul în care am colaborat eu cu ei. cam din 100 de cazuri am greșit numai în ZERO situații. A fost o situație în care credem că algoritmul meu a dat greș, dar tocmai când eram dezamăgit de mine însumi, insul despre care credeam că nu se încadrează în tiparele mele, a făcut o așa mare porcărea, încât imediat l-am pus în categoria celor vicleni, unde îi era locul de la prima întâlnire.
Între caracterele și mersul oamenilor există o strânsă legătură. Merită să le studiați, că vă va fi cu mult mai ușor să aveți un comportament adevat la momentul potrivit, fără a face erori impardonabile și de neiertat, mai ales atunci când dorim să dezvoltăm o relație sau să acceptăm o noră sau un ginere.



(25 februarie 2018)



No comments:

Post a Comment